onsdag 4 januari 2012

Förlöst (Malin)


Så. Nu är jag förlöst och redo att ta tag i min vikt igen.

Kalle föddes i måndags och på morgonen när jag åkte in så vägde jag 103 kg.

I morse, två dagar senare, så vägde jag på samma våg 95,6 kg. Det är alltså där min så kallade viktresa nu ska börja.

Jag kommer att följa Katrin Zytomierskas bantningsmetod. Hon gick ned 33 kg på den efter sin graviditet.

Det är LCHF. Men inte med några sjuka mängder fett.

Jag är inget fan av hennes blogg. Tycker hon är lite väl kärig (för att använda ett schysst gammalt uttryck) och jobbig. Men det funkar skitbra när det kommer till bantning.

Jag har skaffat och läst hennes nya bok och är sjukt inspirerad.

I dag har jag följt första dagen på matchemat.

Ägg och bacon till frukost.

Kycklingfilé, creme fraiche och ost till lunch.

Lax, blomkålspure, creme fraiche och ost till middag.

Jävligt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar