lördag 7 januari 2012

Håret (Malin)

Jag har inte färgat håret på länge och tänkte köpa färg för en vecka sen. Det ska bli svart nu.

Man ser en skarp kant nu mellan det råttfärgade/gråa och det rödaktiga. Men sen kom jag på att det kunde få vara min belöning när jag gått ned mina tio första kilo.

Vet att det låter mycket med tio kilo men jag hoppas på snabb minskning i början om jag sköter mig hela tiden. För Katrin Zytomierska finns inget som heter fusk. Inte för mig heller.

Jag brukar aldrig jobba med belöningar och delmål. Jag tycker att det är en belöning i sig att gå ned i vikt och jag ser inte mycket annat än mitt slutmål.

Men nu kör vi hårfärgning om 7,4 kg. Jag har ju gått ned 2,6 redan.

Jag räknar naturligtvis från att jag kom hem från BB, inte från de 103 som jag hade medan Kalle fortfarande bodde i min mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar