söndag 3 april 2011

Malin

Oj, vad jag har gått upp i vikt igen. Om sex veckor är det Vårruset. Ja, jag måste vara realist, jag fixar inte en kvartsmara. Jag får välja det kortare loppet som mål och vi är 16 pers på jobbet som ska vara med.

Jag tyckte att det funkade så bra när jag skrev här vad jag åt. Lite jobbigt att föra in, men det är det värt.

I morgon kommer min veckoleverans av Middagsfrid. Då ska jag laga gott, varierat och nyttigt. Jag hoppas att det ska bli lättare för mig att inte vräka i mig mackor och godis om kvällarna om jag äter bra mat. För det gör jag knappast nu. Äter mest mackor med en jävla massa smör och Goudaost.

Så i morgon kör vi. Det blir bilder på min mat också. Och bilder på när jag motionerar. Ska ta en lång promenad med Tove i vagnen på dagen. Lång lång. En mil ska vi gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar