lördag 16 april 2011

Nena- det rullar på.

Dagens resultat blev:

- 3 kg. (Totalt -5)
- 5 cm i midjan (Totalt -7)

Däremot går det otroligt segt med träningen eftersom att jag var bortrest i en vecka
(pizza tre dagar i rad, öl samtliga) och när jag kom hem hann jag knappt kliva av tåget innan jag insjuknade i halsfluss.

Men nu är jag klart på bättringsvägen så nästa vecka kör jag på igen.
Jag tycker verkligen att det är roligt att träna nu.
Sådär så att det spritter i mig av längtan.

Jag antar att man bara måste hitta just den sortens aktivitet som passar en själv.
Och det är ju inte alltid det lättaste.

2 kommentarer:

  1. No offence Nena, men allt är ju kul i början...det är det där att hitta något som fortsätter vara roligt som är en omöjlighet. För mig at least.

    SvaraRadera
  2. Fast jag har ju gjort det här förut.
    Hela förra våren, sommaren och hösten.

    Så jag känner mig ganska säker :)

    SvaraRadera