torsdag 21 juli 2011

Kg hit och kg dit... hur sitter jeansen?

Smygvägde mig idag (brukar göra det mitten på veckan), och det såg inte alls särskilt bra ut. Men jag har sett det svänga förut, så jag kör på och så får vi se vad vågen säger på måndag. :)

Kg hit och kg dit, jag märker inte bara på vågen att jag gått ner i vikt. Ett par byxor från jobbet som jag köpte i maj (och som då var tighta!) är nu för stora och jag har köpt mig ett par i storleken under.

Bifogar också en bild. Tog fotot den 15 juli och jag tänkte faktiskt köra en uppföljning 15 augusti och 15 september med hur de sitter. Jeansen är ett par från H&M, som jag hade för.. öh, kan det vara 2 år sen?

För några månader sen kunde jag inte ens få dem över rumpan. Nu ser det ut såhär:

Har ni något plagg ni vill komma i igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar