måndag 7 februari 2011

Detox dag 2 (Malin)

Eftersom jag åt så jävla tråkigt första dagen gjorde jag tvärtom i dag. Dock inom Detoxens gränser. Gjorde värsta salladen. En stor en! Massa nötter, olja och massa avokado. Sen har jag smällt i mig mycket nötter efter det också.

Jag talade med Linda i dag och hon frågade om jag räknade Points under Detoxen.

- Nej, det här är knappast någonting man kan bli tjock av, svarade jag.

Men med de där mängderna jag åt så vet jag inte ändå.

Men huvudet känns fortfarande tomt. Man känner att något pågår. Ingen Treo får jag ta heller. Har sovit mycket under dagen, så det är ju bra.

18 dagar kvar och i morgon ska jag försöka gå den berömda gyllene medelvägen vad det gäller mängden mat.

Bjuder på en bild på mig från gymet efter 4,4 km:s jogging.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar