tisdag 1 februari 2011

Detox (Malin)

Nu vill jag köra en detox efter allt kakätande. Vet inte om det är någon idé innan Helens fest? Måste man köpa nånting från hälsokost, nån sån där drink? Eller räcker det med att skippa allt som är toxic?

  • Alkohol
  • Cigaretter
  • Kaffe
  • Salt
  • Färdigrätter
  • Socker
  • Mjöl
  • Lightprodukter
  • Svart te
  • Mjölkprodukter
  • Rött kött
  • Huvudvärkstabletter
  • Läsk

    Gud jag känner ett mys i hela kroppen när jag skriver om detta. Tänk er hur bra min kropp ska må! Och vad smal jag ska bli. Jag kommer ju knappast vräka i mig så att jag blir tjock av:

    • Frukt
    • Grönsaker
    • Quinoa
    • Linser
    • Bönor
    • Oljor
    • Honung
    • Grönt te
    • Massa vatten

    Li, hjälp mig med svar på frågorna här!

    3 kommentarer:

    1. Li brukar ha nån detoxproduktfrån hälsokost, ja.

      men det där låter ju som mattias diet så du kan ju köra på den+ kött.

      SvaraRadera
    2. Ja jag brukar köpa metodraine detox på hälsokost! 250 kostar den tror jag... Tycker att det blir mycket enklare att hålla sig ifrån gottet om man har något som man ska dricka!
      Om det gör någon mirakeleffekt vet jag inte riktigt,första gången jag gjorde gick jag ned i vikt och fick bra fart på magen!

      Jag skulle dock inte börja innan helens fest,börja på söndag!

      SvaraRadera