fredag 25 februari 2011

Ny regim (Malin)

Det går ju dåligt det här. Jag kom äntligen under 80 kg. Rättare sagt 79,7 kg. Ett efterlängtat delmål för mig. Sen blev jag slapp. Har ätit fel och inte vägt mig på två veckor nu.

Jag tänkte fortsätta så den här helgen. I morgon ska vi hänga hos mamma och spela spel och titta på Melon, och hon ska laga godsaker.

På söndag ska jag på kalas och det kommer säkert finnas godsaker där också.

Sen, på måndag, då jävlar. Då har jag lovat mig själv tre saker:

1. Jag ska crosstraina varje dag. Oavsett om det bara blir tio minuter. Jag ska åtminstone byta om, kliva upp på den och ta några steg.

2. Jag ska skriva in allt jag äter i Viktväktarna Online. Oavsett om jag äter onyttigt. Inte bara skita i det helt, som jag gör nu.

3. Jag ska börja väga och mäta mig en gång i veckan igen. Inga undanflykter!

1 kommentar: