tisdag 1 februari 2011

Hmm

Jag frångick GI i helgen. 10 dagar verkar vara någon slags gräns för hur länge det går. Vet inte riktigt vad nästa steg ska bli. Återgå? Det är ju skönt att inte vara sugen på godis och grejs. Tyvärr ska jag ha stor fest på lördag och baka och hålla på hela veckan, så vet inte hur jag ska kunna inte äta socker. Idag har jag åtminstone ätit så såhär långt. Ägg och bacon till frukost och nu fiskgratäng med broccoli.

Funderar på att fira på restaurang imorgon, och då lär jag nog ska vilja ha efterrätt. HMM!!!

4 kommentarer:

  1. Tio dagar, ja. Det är ju det där med kvinnans kropp. PMS och sånt.

    SvaraRadera
  2. Fast jag äter ju minipiller och håller inte på med sånt där?

    SvaraRadera
  3. Jag höll på med sånt ändå, jag. När jag åt.

    SvaraRadera
  4. Åhå! Ja där ser man. kvinnokroppen är ett fängelse.

    SvaraRadera