måndag 31 januari 2011

Förberedelser (Malin)

Fan vad jag tycker det är roligt med alla som börjar blogga här!

Jag har dock jävligt dåligt samvete inför er nu. Har vräkt i mig mat och kakor sen i torsdags. Det kommer gå åt helvete med min vägning och mätning på onsdag.

Måste bryta detta. Allt kalasande för Tove är över och jag ska förbereda grejer inför i morgon.

Ska göra i ordning en kanna Anna Skipper-drink, koka ägg som jag kan äta till frukosten och ta fram en matlåda ur frysen så att den är lättvärmd i morgon.

Det vore väldigt bra om jag crosstrainar det första jag gör i morgon bitti också. För att skapa en bra start på dagen liksom.

Okej, nu kör vi så.

1 kommentar:

  1. Man får ramla av vagnen, huvudsaken är att man tillåter sig att njuta, utan att må dåligt, när det händer, och att man tar sig tillbaka upp igen.
    Man måste ju faktiskt njuta av livet också, och som du sa - hur många gånger fyller ens dotter ett år?

    SvaraRadera