tisdag 25 januari 2011

hmf

Vikt idag: 88,8.

Tycker det är trist att jag måste gå på halvsvält för att rasa i vikt. Livet är verkligen orättvist ibland. Dålig saliv har jag också, en gång när jag var liten hade jag sju hål i tänderna fast jag borstade som alla andra och inte åt mycket godis.

Försöker tänka att det iallafall är kul med GI. Rolig, god mat och magproblemen har försvunnit. Kanske borde jag dra ner mer på kolhydraterna, men då är jag rädd att få blödningar igen. Nåväl. Nu har jag övat i en vecka (och varit hemskt duktig) och är kanske redo för att äta lite mindre nötter och mörk choklad. Äta mer på dagarna så jag inte blir så hungrig kvällstid. Skulle vilja gå ut och motionera, men jag får ont i foten av att gå långt i mina stövlar, och jag har inga vintermotionsskor. Halt är det också. Knöggligt.

Hoppas så att det här ska ge något resultat. Annars kommer det kännas meningslöst, då kan jag ju lika gärna äta vad jag vill.

3 kommentarer:

  1. Vag hände med rosa gymmet? Kan du inte gå på bandet där? :)

    SvaraRadera
  2. Vet att det är dyrt och så, men vår nya dagmatte går på extravaganza och hyllar det verkligen. Hon gick ner 17 kilo de första 8 veckorna och har hållit sin vikt sedan dess, helt stört bra. Vet inte hur de jobbar och så men det verkar vara en grymt helheltstänk! Hon säger att hon har förändrat hela sin syn på mat och ätande.
    förstår att det suger röv att gå ut och gå nu, men kan du inte t.ex. sätta igång asbra musik på jättehög volym och svettas lite i vardagsrummet? Ge inte upp, du fixar det här! KRAM

    SvaraRadera
  3. Fy fan vad dåligt med 1 löpband! Finns det inga cyklar eller crosstrainers?
    Om jag var du skulle jag köpa kort på fjärran,bra öppettider,nära och man kan simma :)
    och bubbla ;D

    SvaraRadera