torsdag 20 januari 2011

Morgon

Jag har gått ner 3 hg! Dagens vikt 88,6. Ska kanske inte skriva om det varje dag, men i början är det spännande. Oftast då det händer mest också. Jag har födelsedagsfest om 16 dagar, har jag gått ner 3 kg tills dess blir jag GLAAAD. Kanske kan ha en finklänning som är lite figurformad då.

Vet ni att jag för det mesta inte klarar att se min kropp i spegeln? Ibland sneglar jag lite, men jag känner mig inte bekväm med Biggest Loser-deltagaren jag då ser skymta förbi. Vill inte vara bucklig, vill ha den markerade midja jag får redan under 80!

Frukost: 2 rågbröd, ett med avocado och ett med bregott och prästost. Lite fil med osockrat äppelmos, té. 3 poäng, lite torftigt.

Till middag ska jag laga köttgryta inspirerad av Madelenes texas chili! Låter gött.

1 kommentar:

  1. Den är grym! Blev det bra?? jag tror att den är nyttig också om man skippar brödet på sidan, eller tar ett bröd som inte är så vitt.

    SvaraRadera