torsdag 6 januari 2011

dagar

Glad att Malin inte plötsligt blivit crazy och börjat svälta sig! Känns inte likt henne så det var lite oroande där.

Själv har jag haft monstermigrän i dagarna tvenne, och det är nästan omöjligt att hålla uppe peppet då. I min migrän ingår förutom huvudvärk även illamående, magproblem, stark hunger, yrsel och allmän sänkt välmående. Plus att det dessutom är väldigt synd om mig, särskilt om det håller på i flera dagar. Därför fick jag äta lite ostkrokar och Fazer mint igår kväll. Men annars är jag nöjd med gårdagens mat: Grötfrukost, 10 små sushibitar och misosoppa till lunch, hemgjord pizza med grahamsbotten till middag, lagom stor portion.

Idag en till grötfrukost, 8 köttbullar med sås, lingon och potatis, rivna morötter, rhode island och bröd på IKEA till lunch. Middag blir det hos min killes mamma, så den kan jag inte styra så mycket.

Men jag märker att jag äter mycket bättre när jag tänker på det, om jag släpper kontrollen blir det hur och vad som helst, och det är ju inte direkt optimalt. Kämpar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar