onsdag 12 januari 2011

anti

Jag är verkligen helt opepp just nu. När Malin föreslår att vi ska träna känns det som ett straff! Jag vill inte äta gammalt knäckebröd med klistrig mjukost och broccoli som smakar äckligt i munnen, jag vill äta vad jag vill! Men jag är allmänt låg och anti att göra saker, stressad av skolan och framtiden. Då tappar jag lusten till det mesta. Så just nu har jag inte energi till att hata min kropp tillräckligt mycket för att känna att den måste förändras, men nästa vecka kanske.

(Men jag använde lätt créme fraiche istället för tjock när jag lagade mat igår, och när vi åt sushibuffé åt jag inte alls mycket, kanske 9 bitar sushi och lite laxfilé och nudelsallad...)

2 kommentarer:

  1. Heja heja!
    Ta vara på att du har en träningskompis som tjatar :)
    Vad är det du vill äta?

    SvaraRadera
  2. I dag ska vi träna, Helen. Runt två!

    SvaraRadera